Rethink

Publicerat i: Emma Emma
Jag hade hela denna dagen planerad. Jag skulle gå upp tidigt, äta en lättare frukost, låta maten smälta lite, träna, hem för att duscha och äta lunch, gå till jobbet, jobba 13-19.30, för att sen gå hem och ta det lungt inför morgondagens jobbpass. Men icke sa nicke. I natt så vaknar jag av mardrömmar, vill inte gå in på vad som hände men det kändes verkligt. När jag väl var vaken så trodde jag i min enfald att det nästan skulle vara morgon, men nej klockan var halv 2 och jag hade drömt så häftigt att jag vaknade ur djupsömnen. Då brast det och jag börja gråta. Så resten av natten har varit så där. Tänker ta en Emma morgon. 
 
 
Uppdatering
Fick jag precis ett samtal från jobbet, ska börja tidigare redan vid 10, så det blir att planera om dagen igen. Så det blir att slänga i sig frukosten och fixa sig iordning. 
 
XOXO