I'm back ( I Hope)

Publicerat i: Emma
efter att inte ha haft någon som helst lust med att blogga så känner jag nu ett sug igen. Hoppas att jag kommer hålla i bloggandet ett tag nu. Jag gillar att skriva av mig genom att blogga.
 
Har äntligen dragit igång med tränandet igen, så en hel del inlägg kommer ägnas åt träning, mat och inspiration. Men jag kommer även försöka skriva om musik, film, tv, mode med mera. Jag kommer helt enkelt skriva om sådant som intresserar mig. 
 
 
I dag har jag varit ledig och hann med ett bra cardio pass på Hälsostudion, 45 min löpband och 45 min bike. Annars så har jag inte gjort så mycket mer än detta. Är just nu hemma hos föräldrarna och väntar på att vi ska ta in de sista hästarna. I morgon ska jag till Lidköping och optikern kl 10.30, för att efter det kasta mig iväg tillbaka till Skara för att jobba 12.30-19.30. Det där med att ha 2 lediga dagar i rad händer inte allt för ofta :)
 
 
Ibland får man faktiskt äta frukost i sängen. I morses blev det en Ricotta/Spenat omelett med lite extra rödlök och ett surdegs knäckebröd med Philadelphia. Jag gör omeletten på 1 helt ägg och 2 äggvitor. 
 
 
Post-Workout food, blev idag surdegsknäcke med philadelphia och min egenhändigt gjorda pulled chicken. 
 
Nu ska det provas lite mjukis byxor :)
 
XOXO