Worth it

Publicerat i: Träning Squats, Veckans utmaning
Har idag varit ledig, så skönt. Har inte gjort mycket, städat lite, tittat på film och tränat. Hade egentligen inte tänkt träna då jag inte kände mig 100% när jag vakna i morse. Men ju längre dagen gick desto bättre kändes kroppen och runt 16 så började det krypa i kroppen. Det blev ett "enklare" pass idag, med löpning och squats. Jag jogga/sprang 1 mil på 72.01min, en förbättring med ca 3 minuter. Nästa mål är att klara milen under 70 min. Sedan tyckte jag att det var en bra idé att avsluta träningspasset med "lite" squats. 
 
 
 
 
Vanliga squats 6x10
Sumo Squats med 8kg kettleball 4x10
Ass to grass Squats med Barbell (12,5kg) 2x15
= 130 st squats
Tillsammans med de jag gjorde i tisdags, så är jag nu uppe i 255 st av 500. Tror nog allt att jag kommer klara av veckans utmaning. Sen är ju fråga om jag kommer kunna gå i morgon eller nästa vecka :)
 
Hipster Emma efter träningen.
 
 
Middag; 2st LCHF blåbärsbröd med philadelphia, toppat med Babyspenat, stekta kidneybönor och pulled chicken. Till detta lite paprika, cocktailtomater och CF Franska Örter. Mycket gott och känner mig mätt och belåten. 
 
Nu får det bli sängen, ska upp och jobba 7-17.15 imorgon. Men på lördag är jag ledig igen. 
 
XOXO