Tisdags träning

Publicerat i: Emma Träning
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag bestämde mig för att jogga/springa 12km, dagen efter ett ganska tufft benpass. Jag är lite lagom galen. Men såhär efteråt så känns det ändå bra, lite trött i musklerna och jag har det lite svårt att ställa mig upp. Det är nu kväll och snart dags för att lägga sig. Jag börjar jobba klockan 06.00 imorgon, man jag slutar 14.45 vilket väger upp det hela. 
 
 
 
Laddade upp med kolhydrater efter träningen. Färsk pasta med basilika smak, till detta Keldas Carbonara Crush och lite riven ost. 
 
 
Middagen blev lite lättare, med protienpannkakor, kvarg med nötchokladssmak och granola. Kvargen var god men det var inget extra med den. Tycker nog att Tranbärs kvargen har smakat bäst av de nya från Lindahls. 
 
Well my friends, nu tänker jag lägga mig och läsa lite innan det är dags för lite ZZZZZ!
 
XOXO