Snart helg...

Publicerat i: Emma
Det känns verkligen att det är löningsvecka och att vi även på CityGross denna veckan har 10% när man är kortmedlem. Underbart vad alla handlar. Det känns mest som om man springer fram och tillbaka och att man får tusen samtal, men jag tycker det är roligt. I morgon ska jag dock jobba 9-19, så om jag har lika gott mod efter det passet det återstår att se. I helgen är jag dock ledig och då ska jag åka hem till Vinninga och hjälpa till hemma hos föräldrarna. Vi ska även fira Pappa som fyllde år i går. Men det blir att i bra tid åka tillbaka hem till Skara på söndag, då jag börjar 06.00 på måndag morgon. 
 
Nu ska jag försöka slappna av lite och se om jag kanske kan packa ihop lite saker som jag kommer behöva i helgen. Jag ska ju bara vara borta två nätter, men man vet ju aldrig vad som händer. 
 
 
BTW var lite busig idag. Åt efterrätt på jobbet, det blev en bit Solkaka och en bit Kärleksmums. Snacka om att jag var sockerstin efter detta men det gjorde nog att jag klara av kvällen utan att tappa humöret som ibland kan hända när jag stänger och det är mycket att göra. Solkakan var godast, kärleksmumsen kändes lite torr efter att ha ätit solkakan först. Men vad gör det nästa allt slank ner. Tur att man har fart fram och tillbaka som en galning :)
 
xoxo