Små skillander

Publicerat i: Emma Träna
sakta men säkert så förändras kroppen. Den blir lite tightare, lite starkare och jag känner mig sund. 
I tisdags så fick det bli två träningspass, ett löp pass på morgonen och på kvällen så blev det Thaiboxningsträning. Snacka om att jag har ett x antal blåmärken på armar och ben just nu. 
 
Annars så är jag på väg mot dag 3 av långpass på jobbet (mån 9-19.40, ons 9-19, tors 9-19) men som tur är så är jag ledig i morgon. Då ska jag hjälpa syster och mamma med en sak på travet. Sen blir det träning och även lite långkok, då det är dags att fylla på matlåde förrådet. 
 
Vaknade dock vid 04-tiden i natt av mardrömmar, så den här dagen känns extra lång. Jag får ta med mig träningskläderna till jobbet, så får vi väl se om jag tränar i kväll eller inte. Hade tänkt nöta lite boxteknik och även köra lite blandade styrkeövningar. 
 
Nu blir det frukost! Adios!
 
 
#1 - - Siri |Diabitfit|:

Härligt :)