Dags igen

Publicerat i: Emma Musik, Träning
 
 
Ledig dag och långkok på gång. Just nu så står det en stor gjutjärns gryta i ugnen med en massa kyckling i, som ska bli matlådor (Pulled Chicken as always) Det är så himla lätt att göra, man tager vad man haver och blandar ihop och hoppas på att det i slutändan smakar bra. 
 
I går var det ett lång pass som blev lite längre, 9-19.30, visst bara 30 minuter längre men de 30 minuterna känns. Som tur var så jobbade jag med Jessica denna stägningen i Fisk/Delin. Efter jobbet så blev det lite träning. Löpning 5km, sedan 16 min nötandes vid boxsäcken avsluta med 2,5km löpning till. Kändes skönt att röra på mig, fast att jag jobbade så länge. Det blir ett styrkepass idag tillsammans med syster och mami. Men först så ska jag njuta av min lediga förmiddag.
 
 
 
Seriöst, hur jäkla sexig är inte Sexual Healing och Let's get it on tillsammans med Gavin DeGraws röst.
Om ni vill lyssna på orginalen, sök på Marvin Gaye på Spotify och njut!
 
En annan låt som jag tycker är helt fantastisk är Hearts on Fire. Här är en version med Passanger och Ed Sheeran.
 
 
 
Har ni någon favorit låt som ni kommer tillbaka till om och om igen?
 
XOXO