1/4

Publicerat i: Träning Ida Warg, Squats, Träning, Utmaning
Det var så otroligt mycket människor på gymmet igår, kan ju ha sin förklaring på att vi kom dit vid halv sex. Jag brukar träna tidigare eller mycket senare. Men jag lyckades klämma in ett litet ben pass. Hade inte riktigt det trycket i benen som jag hade hoppats på, men tror lite hade med att jag blev lite stressad över alla människorna och att jag inte fick ett flow i träningen. Jag har i allafall klarat av 1/4 av de 500 squatsen som jag ska göra under denna veckan. (Varför? Se tidigare inlägg
 
Måndagens träningspass
(övning, vikt, set, reps)
1. Squats (utan vikt)  3x15
2. Sumo squats med kettleball 8kg - 1x10, 12kg - 2x15
3. Djupa squats med barbell 12,5kg - 4x10
4. Leg Extentions 14kg - 3x10
5. Leg curls 15kg - 3x10
 
Sen fick det bli lite jogging och cykel
Löpbandet 33min - 4.09km
Cykeln 18min - 8.66km
 
Är idag lite lagom mör i benen. Hoppas på ett bättre benpass nästa vecka. Kommer dock köra squats vid alla träningstillfällena, så jag kommer fortsätta vara mör ett tag till :)
 
 
 
xoxo