Min torsdagskväll

Publicerat i:
Det kommer bli en lång kväll på Åby Travet. Första loppet har precis gått och sista startar 22.04, sen är det en bit hem. Tur är väl att man inte kör. Jag är med så att Malin inte behövde åka själv. 

Kanske ska spela lite och se om men kan vinna några pengar. Det var ett ta sedan sen jag satte en bra tvilling. 

Har varit ledig idag och ska vara ledig imorgon också. Men vädret idag har gjort dagen kort så att säga. Vi gjorde inte många knop innan vi satte oss i bilen mot Göteborg. Imorgon kommer väl inte bli mycket bättre, för då måste jag till jobbet för ett möte vid 11 och så ska det handlas och fixas. På eftermiddagen ska ev. Sandra och hennes dotter Vilda komma ut till Vinninga för att titta på hästarna. I helgen är det inventering så då kommer man inte hinna med mer än att andas, äta, ta det lugnt och sova. En jag hoppas på att klämma in ett träningspass också.