Det händer en del...

Publicerat i: Emma
Ännu en jobbvecka över och på måndag kommer alla tillbaka som har haft semester i fyra veckor. Det ska bli kul att vara hela gänget igen plus att jag får gå tillbaka till min egna avdelning och fixa. Mindre kul att det snart är inventering, men det är ett måste som förhoppningsvis kommer flyta på smärtfritt även denna gången. 
 
Jag har även hunnit färga håret, borta är det blonda och nu är jag istället mörkhårig (typ) med inslag av lila. Snyggt och jag gillar det skarpt, känns Emma på något sett. 
 
(Lite ljus bild men ni förstår tanken)
 
Idag har jag städat nästan hela lägenheten är egentligen bara sovrummet och lite i badrummet kvar. Jag har dammat, dammsugit och t.o.m torkat golven. Inte illa! Ikväll vid 21 så blir det bio, The Man from Uncle. Den verkar spännande och rolig + att det ska bli kul att få se ännu en fantastisk svenska på bioduken, Alicia Vikander. 
 
 
Nu ska jag fixa lite till här i lägenheten och förbereda mig inför kvällen...
 
Imorgon så blir det upp tidigt för jag har äntligen lyckats få en tvätt tid mellan 7-14. Känns bra eftersom att jag inte tvättat själv sedan innan min semester (Mamma tvätta lite åt mig under semestern, men det är smutsigt igen)
 
Off I Go!
 
XOXO