WELL HERE I AM

Publicerat i: Emma
Har inte haft någon inspiration över huvudtaget att skriva här på bloggen, men nu känns det som om att jag kan lägga lite mer tid här. Är just nu hemma hos mina föräldrar i Vinninga och hjälper till med hästarna etc. Mamma och Pappa ska åka till Rom om ett par timmar och kommer hem igen på torsdag. Så det blir att åka hem till Vinninga i morgon efter jobbet, så att jag kan hjälpa Malin och Henke, jag är ju ledig på tisdag. 
 
 
Min fina prins LOKI.
 
Har även i helgen börjat läsa igenom ena boken som ska användas under Magisterkursen i Filmvetenskap. Har äntligen tid (nytt schema) som gör att jag till hösten kan läsa denna kurs på distans. Jag känner mig riktigt taggad och jag har ett litet hum om vad själva uppsatsen ska handla om. 
 
Den när fotnoterna är lika långa som själva texten!
 
XOXO