Ny vecka

Publicerat i: Emma Brolle, Foodie, Trav
Har haft en bra helg. Jag har varit hemma hos mina föräldrar och igår blev det en tur till Årjäng, där min syster Malin red ett montélopp. Det blev ett 4e och alla var nöjda, synd på alla omstarter dock, kunde blivit ett helt annat lopp annars. Vi hämtade även hem en ny häst, Brolle kallas han. En otroligt snäll och söt häst som verkar trivas alldeles utmärkt med vårt gäng. 
 
Simb Laurell som Maln red. Ur go dam som nästa år blir mamma. 
 
Idag har jag jobbat, blev 1h mertid idag. Undra vad det säger om resten av veckan. Sen var det snabbt hem för att laga mat, eftersom att jag skulle på kurs vid 17. Det blev Pulled Pork med massa gott till, bland annat Coleslaw från Texas Longhorn och Corn Tortillia. Det som blir över fick bli lunchlåda. 
 
Yummy Yummy
 

Ska göra mig lite te för att sedan läsa lite och försöka komma i säng relativt tidigt. Jobbar 7-16 i morgon. 
 
English Summary

I have had a good weekend. I have been at my parents  and yesterday we went on a trip to Årjang, where my sister Malin rode a monte race. She placed 4th and everyone was happy, shame on all the restarts. We also brought home a new horse. An incredibly kind and sweet horse who seems to thrive very well with our team.

I have worked today and it became 1h overtime today. Wonder what that says about the rest of the week. Cooked some nice food after work. Pulled Pork with all the essentials. Among other things, Coleslaw from Texas Longhorn and Corn Tortillia. The surplus became a lunchbox.

I am going to make some tea and try to get to bed relatively early. I work 7-16 tomorrow.

 

XOXO