Onsdag

Publicerat i: Emma, Musik Musik
Hej på er!
 
Det bästa med onsdagar är att jag i 9 fall av 10 har sovmorgon, vilket betyder att jag hinner laga en stor frukost och bara kan njuta och inte stressa. I morse blev det turkisk yoghurt med valnötter & honung, äggröra med cream fraice, ost och tomater plus ett stort glas grönt chai te. Kan man starta dagen bättre?
 
 
 
Jag jobbade mellan 11.30-19.00 och det var en dag med fart på minst sagt. Det började bra men på eftermiddagen så blev de helt plötsligt 1 mindre i kassan vilket gjorde att man fick springa lite fram och tillbaka. Bra träning alltså, men är helt slut nu. Tur att jag är ledig i morgon. Ska nog baka lite, men vad vet jag inte ännu. Tips någon?
 
Hur gör ni på kvällen för att slappna av efter en hektisk dag på jobbet?
Jag dricker te och lyssnar på musik.
 
 
Här är en låt som går varm hemma!
 
 
XOXO