Skämmer bort

Publicerat i: Emma Della, Linda & Micke, Shoppa
Så härligt att få vara ledig denna helgen. Känner att jag behövde det, bara få vara hemma och pyssla. Igår så var jag hos Linda och Micke och myste med Della medans Linda fixade med lite saker. Sen på eftermiddagen gick vi till Lidingö Centrum, skämmde bort både mig själv och Della lite. Jag köpte ett par jeans, 2 toppar, 1 par ballerina (som var för stora då jag inte kan läsa, så de måste jag byta) och en keps. Köpte även en Mina Vänner Bok, som jag tänkte att mina vänner skulle få fylla i nu innan jag flyttar. Jag var så trött igår att jag somna runt halv nio (med kläderna på) och vakna vid tjugo över fem för att det var så varmt. 
 
Idag så har jag inte gjort jätte mycket. Jag gick över till Linda och Micke, för att vi skulle gå till en loppis vid Gångsätra. Jag körde runt med Della i barnvagnen, så numera är jag både Tant Emma och Emma the Nanny.
Jag fyndade en vit ljusstake från Kosta Boda, har en grön sedan innan. Sen gick vi till Vivels och käka lunch och efterrätt. På eftermiddag så lyckades jag somna ett par timmar, är ganska trött. Jag tror att det beror på att jag inte dricker tillräkligt med vatten. Nu på kvällen så har jag fortsatt att packa, nu är det nästan helt tomt i skåpen i köket. Har även varit i väg och slängt lite saker. 
 
I morgon blir det en tur till Tumba och sen Heron City. Jag, Malin och hennes grabbar ska se Iron Man 3. 
 
Detta köpte jag till Dellis Smellis, blev i strl 74, så då kan hon ha dessa om ett par månader.
 
 
 
Fredagsmys när det är som bäst!
 
Dellis i vagnen, när vi är på Vivels. Sötare kan ingen vara. 
 
 
Ne nu ska jag packa lite till och sen blir det att sova!
 
xoxo