Delmål 1 = check

Publicerat i: Monté utmaningen 2014 Utmaning
Kommer ni ihåg när jag den 19 januari gav mig själv en utmanning? Och nu är dagen här för det första delmålet. Då skrev jag att den 17 februari skulle jag väga 80kg. Vad tror ni har jag lyckats? 
 
Yeah säger jag bara, ser ni skillnaden? Vikt i det här läget bryr jag mig inte så mycket om eftersom att jag visste att jag kunde nå det här första målet. Men att jag skulle ha gott ner 7 cm över bröstet är helt fantastiskt. 
 
Så nästa gång det blir en sådanhär uppdatering är den 31 mars, om 6 veckor alltså och då ska vikten ligga på 75kg. Vad tror ni kommer jag lyckas?
 
xoxo
#1 - - basebollivet.blogg.se:

Det är så mycket smartare att just mäta, det ger en helt annan syn på resultaten. Vikten är liksom lite svårare för man "lägger på sig" när man tränar ju :) Men vad duktig du är!

Svar: Tack Tack :D
Emma Albinsson