Måndag

Publicerat i: Emma, Film, Trav
Har inte skrivit på ett par dagar då slutet av veckan var ett rent jäkla kaos. Men nu tar vi nya tag. Idag börjar jag läsa min magisterexamen i filmvetenskap på distans. Känns vädigt spännande, men kanske inte lika kul att ena boken kostar 650 kronor. Något som dock gör det lite bättre är att de andra två kan jag köpa via Kindle och då blir de genast mycket billigare och blir lätta att ha med sig över allt. 
 
 
Just nu äter jag frukost, måste gå hemifrån seanst 08.25 så att jag hinner till jobbet. är ledig i morgon vilket betyder att jag idag efter jobbet kommer åka hem till mina föräldrar. Vi ska sätta Malins häst Dear Diane i vagn för första gången. Plus att i morgon så kommer Malin rida sitt första montélopp på ett par år, ska bli spännande. 
 
XOXO