Resor 2012

Publicerat i: Emma, Resa Dublin , London, Resa, Tel Aviv
I mars så tog jag två veckors semester (väl behövligt efter den hösten/vintern jag hade haft)
Det blev en resa till ett land och en stad som jag aldrig tidigare hade ens haft en tanke på att åka till, men jag är väldigt glad att jag åkte dit!
 
Tel Aviv
 
 
 
 
När jag skulle fylla 25 i november, så begav jag mig åter igen ut på 2 veckors semester. Denna gången till Irlands huvudstad Dublin och till min stora kärlek London. Jag gjorde allt och ingenting på denna resan känns det som. 
Om jag bara får välja en höjdpunkt från vardera stad så blir det Jameson besöket i Dublin och We Will Rock You musikalen i London. Även Harry Potters Studio Tour var fantastisk men det var ju nästan som en stad isig.
 
 
Dublin 
 
 
London
 

Harry Potters Studio Tour