I dag har jag inte varit den trevligaste personen att jobba med, hehe. Tur att man kan spela teater utåt mot kunderna. Men jag tror efter 11 dagars jobb och det faktum att det blev 10,5 timme på jobbet i dag har satt sina mentala spår. Men jag får skylla mig själv för att jag vill vara hemma en längre period. Det är tur att Emma och Emelie finns, dessa två tjejer får mig alltid att skratta!
 
För snart är det dag att åka hem! Har just packat klart väskan, som till större delen innehåller träningskläder. Ska även se till att komma ihåg att packa ner laddarna till telefonen och taben. 
 
Vad ska ni göra i helgen då? Jag ska till Åby och se Olympiatravs finalen. Får se fina hästar tävla och kända idrottare göra, vad de nu kommer att göra. För er som är travintresserade, vem vinner finalen? Jag har jättesvårt att hitta en klar vinnare. Men om jag måste välja så får det bli Sebastian K. Fast det jag tycker ska bli roligast att se är Tamla Celebers årsdebut, där är ett sto som jag verkligen gillar. 
 
 
 
 
(Foto Malin Albinsson/MVA FOTO)
 
xoxo