Jag älskar allt just nu.

Publicerat i: Emma Jobba, Trav
Att få vara hemma ett par dagar, har gjort så gott för själen. Jag bara myser just nu. Igår var vi på Åby, jag och Malin fotade, jag måste få in lite mer rutin och övning på hur jag ska hantera alla olika inställningar, men det ska nog bli en hyfsad fotograf av mig också. Jag måste bara få säga WOW WOW vilken häst han är Maharajah...
 
Idag har jag hjälpt mamma i verkstaden med att fixa ponnytäcken till Årjäng- och Umåkers tävlingar nästa helg. Det är kul att få pyssla lite. Vi gick även på en lång promenad nu på kvällen, 5,93km på ca 58 minuter. 
 
Imorgon så blir det lite mer jobb och sen på eftermiddagen/kvällen så ska vi åka till Färjestads travet. Malin ska jobba och jag ska få titta på lite trav. Jag ska även testa lite olika säkerhetsvästar för att se vad som passar och inte. Jag som hatar att rida i säkerhetsväst, måste nu både rida och köra i en. 
 
 
 
Nehe nu ska man ta och sova! God natt <3
xoxo